Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2015 16:35 - 1-вата ми песен:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 159 Коментари: 0 Гласове:
0



 1.Искам поне веднъж да с чисто сърце да повярвам
че мога всичко и на макс от себе си да давам
по пътя си разцъфтял да продължавам
За опасността от себе си да предупреждавам.
Припев:
Всичко което исках го имам и не взимам
С една дума ти казвам БАУ и те снимам
Цигарите си неуморно и днес ги свивам
Шегата в думите си аз я откривам.
2. За всички аз съм момичето което е брутално 
И за "лошите" т"ва е качество е уникално
bLаCкYrED пожелава ти за напред късмет
Думата ми за теб е по право скандално.
Припев:
Всичко което исках го имам и не си взимам
С една дума ти казвам Чао и те снимам
Цигарите си неуморно с машинка свивам
Шегата от думите си тайно я прикривам
3. От последният етаж бясно слизам
Идвам и те предупреждавам, след което излизам
Братле, аз от Gangstershit типа произлизам
Butch please не ми казвай откъде да излизам
Припев:
Всичко което исках го получих и не взимам
С една дума ти казвам "зеле" и те снимам
Цигарите си неуморно от сутринта ги свивам
Шегата в думите си аз я преоткривам!

image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175098
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270