Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2015 16:57 - Грубо навлизам
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
0



 Никой не може да ми вземе това което имам
Никой не знае мястото от което произлизам
С времето проумях и истината я съзрях
На 17-години вече кой е с мен разбрах
Кои пробождат ми нож в гърба видях
Тези лайнари които в тъмното съзрях!
Щом искате така идва и моят ход
Който ще изиграя бясно и с пот
Дойде времето и за вашата ликвидация
За смъртоносната и трептяща градация
За безпощадната и немощна компенсация
Зад гърба ми никой не позволявам да говори
Щото ще го тъпча докато не ми проговори
Какво е казал и дали е истина не ми отговори
Зад мен остават само мършавите мендета
Разберете ме, само с мен е късмета
И зад вас имам поне един милион клишета
Не рапирам за аплодисменти или поклони
Не рапирам за да получавам нито долари милиони
Правя го за себе си и защото ми е кеф
Не искам да получавам за т"ва и лев .. 
Пиша този хонорар, за т"ва че си долна твар
И на мен човече, знай, че не си господар

image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175648
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270