Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2017 15:16 - Четях дълго време:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 261 Коментари: 0 Гласове:
0



Различните поети през времената.
Откраднаха частица от душата ми.
Багряна;Смирненски;Вапцаров.
Велики поети са били на страната ни.

Вижте, прочетете, убедете се сами.
Аз, като камък постоях от изненада. 
Кажете поетите ни са велики, нали?
У мен счупи се изградената в душата ми преграда.

Усмивка заблестя на лицето ми, дори.
Заради изминалите славни писатели.
Не очаквах, че в мен ще спре да вали. 
Но хей, друго яче стана приятели.

Борбата срещу света у тях.
Грабна сякаш частица от мен.
Лових се да ги чета и не спрях.
Така премина половината ми ден. 





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175619
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270