Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2017 19:57 - Тъжен усет и взор:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 248 Коментари: 0 Гласове:
1



 Морето се пени в очите ми,
а вълните пренасят солени сълзи.
Отливът пак е отмъкнал мечтите ми
и по бузата капка отново пълзи.

Истинската любов не открих, 
сред безчувствените хора студени,
последната част у себе си убих,
търсейки любовта зад огради и стени. 

търся някак си нова надежда,
но сълзите ми не намират умора ..
Болката в мен не се отцежда,
и не мога нова страница да отворя.

Боли да грабнеш отново спомена, 
който преди време те е сломил,
и отново като капка вече отронена,
спомена дълбоко душата да е пробил.

Така се чувствам аз всяка вечер,
под небето и жълтите, бляскави зведи
и просто не мога да затворя уста, 
защото толкова много боли ..
image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175529
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270