Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2017 09:58 - За теб, любов моя:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сърцето ми търсеше дълго време,
докато не откри твоето.
През едно такова...тежко бреме,
което мен ме свличаше към пропастта.
Намерихте, когато душата ми просеше,
за обич, за закрила, за любов...
намерих те, когато се чувствах сама,
във време в което нямах ни глас, ни зов.
И до днес ти си до мен, и завинаги ще е така,
благодаря ти за всичко. чувствам се преродена...
обичам те любов моя повече от всичко на света
за теб аз съм с въжета пригодена.
Вече няма душата ми за любов да проси,
Само ще запаля от нея частица една,
Която в нощите ми за теб да свети
Като искра на любовта! ♥



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175646
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270