Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2017 18:21 - Питам се всеки ден:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 271 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.06.2017 18:21


Със сълзи в очите ще говоря

чувствам се уморена вече
писна ми напразно да се боря
"Мъртва си".. Сърцето ми го рече.

Дали това е истина, или лъжа,
щом все още дишам?
каква е тая проклета съдба?
щом не мога да обичам....

Къде сгреших не разбрах,
в този подъл живот...
сърцето си чувствам на прах
душата си - безчувствен робот.

Пиша с отчаяние и умора, 
не отричам. Просто .. 
да издържа повече не мога
аз не мога да обичам.

Щастието ли ме подминава,
аз ли го отритвам?
съвестта ми ли не ми прощава
аз ли не мога да живея, питам?




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175110
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270