Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2017 10:06 - Зимата-вечна и клета.
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Зимно утро - плаха тишина,
Снега безспирно вали ли, вали, 
и в гъстата, влажна мъгла,
душата на човек от студ боли.
Зимата е яростна жена,
повтаряща се овехтяла касета,
тъжна, потънала в самота,
като старица вечна и клета.
Снегът похлопваше жестоко,
на старата ни входна врата,
а в мен чувството дълбоко
усещаше, болка, мъка и тъга.
Не една болка си прокрадва,
пътека бяла към сърцето ми
раждаща в мен непоносима вина,
прозираща се тъжна от лицето ми.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175467
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270