Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2015 16:50 - Мигове на болка.
Автор: danig Категория: Забавление   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.12.2015 12:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как да не се погубя, от болката която ме задушава?
Как да продължа напред, когато сълзите ми се леят?
Как? Когато чувството ми мизерно ми забранява,
мислите ми свободно в пространството да се реят?

Едно ужасно чувство, което не може да се опише,
не ми позволява да се придвижвам напред и напред,
изсъхнала ръката ми само тъжни стихове пише,
от света в който живея само от болка и страдания-превзет.

Мислите ми, карат ме да правя ненормални неща,
и отново, болката в душата ми здрачна приседнала тихо,
сърцето ми, кара ме само носталгични стихове да чета,
със сълзливият поглед не виждам красотата на света.

Всички мисли са в главата ми,
всеки красив трепет, прогонен е от мен ,
и пак звучи тъжно душата ми,
защото не съзирам ни един нормален ден.

При всяка мисъл в сърцето ми, сълзите текат,
побърквам се от чувството, което кара ме да крещя,
мрачно ударните камбани в ушите ми отново кънтят,
и от болката в душата И сърцето ми вече искам да изкрещя






Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175673
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270