Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2015 13:56 - Мамка му, влюбих се.
Автор: danig Категория: Забавление   
Прочетен: 808 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 06.12.2015 12:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дърпам се на този, който си мисли сега за мен,
продължавам да се държа студено и съжалявам,
късно започвам да разбирам, че бавно влюбих се,
единственият ми грях, за който се извинявам.

Обичам да слушам гласа ти, обичам да те гледам
харесва ми, докато заекваш и правиш муцуни сладки
обичам от време на време усмихнато да поглеждам 
и да галя бузите ти копринено гладки.

Бавно започвам да разбирам, че влюбвам се в теб,
усещам, как завладяваш ми сърцето 
и надявам се някога да имам онзи късмет
да кажа "обичам те" на теб, а не на небето!

Знам истината, но прости ми, че я отричам
говоря несвързано като те видя и чуя
истината е, че наистина ми липсваш и те обичам
и ако това е кошмар, не желая да се будя.

Говоря с цялото си сърце, говоря зряло,
и докато си далеч от мен, чувствам самота
когато не съм с теб, то не тупти и не е цяло
влюбвам се бавно и започвам да вярвам в любовта.




 



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175647
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270