Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2016 11:52 - New page:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
0



Кръв, това бяха сълзите ми 

Когато роних ги за нищо
Всеки ден личаха си в очите ми
Щом сама стоях в стаята си скришно.

Тогава помислих си, че ще ослепея
Преди нямах в себе си надежда
Така си мислих, че ще остарея
С една мътна в душата ми одежда.

През планини и скали ще премина
За да намеря поне едно решение
Отвъд морета и океани ще мина
Да намеря изкусното утешение.

Но сама да се справя - не мога
Всичко има своята граница
Четеца, повярвай ми, забога
Искам да отворя нова страница.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175693
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270