Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2017 13:24 - Тайната, която крия:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2017 13:29


              Искам да ти разкажа в стих,                 за моите очи и живот,                 дето дълго време думите крих                 и не отвърнах на зовът ти със зов.                 Искам да ти разкажа за тайната на очите ми,                 и за болката в мен ..                 искам с думите си да ти покажа,                 какво правя всеки изминал ден.                 Искам да ти говоря за мен,                 надявам се не постъпвам зле,                 душата ми сътворена е от лен                 кажи ми, дали това е добре?                 Моите очи, какви очи са те ..                 толкова искрени и честни                 отварящи вратата на всяко сърце,                 очи, които говорят без глас.                 Виждали са дъга, проливали са сълзи,                 дълго време през изминалите години                 стояли са затворени в тъма, дето боли                 дето студено е, като сто мразовити Зими.                 Не иронизирам. Вярно е това,                 очите ми са изпитали болка жестока.                 Поправям се - не само една,                 за която проливали сълза след сълза.                 И затова гледам някак си примряло,                 не се извинявам. Не разбирай погрешно,                 сърцето ми на 18-години е вряло-кипяло                 колко много имам още? Чак ми става смешно.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175733
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270