Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2020 12:47 - Претръпнала съм
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 951 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Играла съм в много сцени, Израснала съм емоционално сама. Кръв зловеща тече в моите вени. Лед и прах цари в моята душа.   Разбрах какво е, човек да е сам. Да живее на самотек и да лети. Всички търсеха ме само да им дам. А отсреща нищо, когато ронех сълзи.   Предателството също го изживях. От роднини, приятели и близки. Безброй разочарования преживях. От хора уж добри, но с намерения нечисти.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ЛЕД И ПРАХ ми хареса - като че скърца стъкло между зъбите!
05.05.2020 14:26
почти ницшеанско

но по-добре шопенхауерско

разбира се, твое - явно авторско

...

това е нормално - болка, предателство, самота, опит "урок"

И В БЪДЕЩЕ ЩЕ Е ПАК ТАКА И ТОВА !
цитирай
2. bumerang - ...
09.05.2020 18:31
Че тече кръв зловеща във вашите вени виждам, но все пак да попитам коментиращия
"И В БЪДЕЩЕ ЩЕ Е ПАК ТАКА И ТОВА !"
Това вас прави ли ви по-щастлив?
цитирай
3. emocionalnost - Поздрави!
09.05.2020 20:32
Позната картинка! Поздрави! Бъди себе си !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175752
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270