Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 15:05 - Драма!
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 213 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.08.2015 21:03


Случвало ли ти се е, да се изгубваш в сълзи и да не можеш да промениш това?
Дали някога - някой е усещал  чувството за безсилие или за самота?
Имам само една плюшена играчка която да прегръщам, за да знам, че не съм сама!
Разбирам, че ви е смешна тази новина, но как нещата да променя?
Всеки лош и труден момент връхлита над мен, в мен, в сърцето ми 
Всяка сълза е кървава стичаща се по лицето ми!
Как да повярвам на теб или на втори, трети?
Когато чувството ми за щастие и радост от страданията ми са отнети?
Всеки предмет и всяка ситуация наподобява неприятните ми спомени, 
Мислите ми за по-добър живот и усмивки са изгонени.
Кажете ми как да погледна света с друг мироглед в такава - тъжна ситуация?
Как да се приспособя към поредната различна по вид адаптация?
Разхождам се по пътищата дето минават колите
И мисля си, защо просто не легна на улицата и не си затворя очите?
Отговорете ми на въпроса, какъв смисъл виждате в живота,
Защото според мен е поредната по вид грешна нота!!
Как да пренабрегна натискът от мрачната реалност?
Как да живея, когато в мен има неразривно свързана емоционалност?
HELP ME! Нямам понятие дори какво знам за света
Какъв е този живот, каква е тази съдба? какво представлява любовта?
Какво ме смути, защо сърцето ми без причина гори?
Защо всекидневно се виждат от очите ми, пълни със болка - сълзи?
Кой е причинил или какво е причинило в душата ми болката голяма?
Кажете ми, защото на гърдите ми кърви огромна рана.
Усещам, че сърцето ми на парченца е разбито.
Изтръгнато от гърдите ми, разпокъсано и свито!

image
















Тагове:   хаштаг,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175768
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270