Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 17:59 - Real rhyme for you!
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 325 Коментари: 2 Гласове:
1



 Хора, вие ли ми казвате, че не можете да помогнете на проблемните деца? Но пък ви се намират средства и възможност за наркотици,алкохол и трева? Прилагаме закони, които НЕ спазваме сами И не виждаме какви сме помяри Другите - чуждите сме тръгнали да обсъждаме какви са долнопробни гадняри Знаете ли .. човека в България, не е човек .. а нещо имащо душа на овца Всеки мисли за едно,две неща "секс и трева", на кой пръв да дадем властта? В сърцата ви изчезна онази бойна, гледаща напред - запалена искра Кажи ми, че поне ти - четеца си различен, бе душа! Разбирате ли .. в тези компютри гледаме всекидневно
 направо си правим мозъчна операция  ..
Копнеем да се чувстваме по - различен начин, а реално остава си същата ЗОМБИНАЦИЯ .. 
Знаете ли, че блясъкът е в очите ми, а разумът е във главата ми.. обичта я няма в празното ми сърце, но камъкът да се убия е в ръката ми... Децата са невъзпитани, глупави и прости, а старците са изкуфели На всеки сантиметър, метър,километър се виждат човеци затлъстели. Кажете ми как да продължа напред, когато очите ми са пълни със сълзи  Жиееем незаконно, крадците убиват за да има какво да ядът, а ние -БЕЗ пари.
Затова ви казвам, че всеки следващ човек в Ада ще гори. 


Тагове:   хаштаг,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Щом мислите "овека в Бълга...
17.08.2015 19:43
Щом мислите "овека в България, не е човек .. а нещо имащо душа на овца
Всеки мисли за едно,две неща "секс и трева", на кой пръв да дадем властта?" изглежда сте в лоша среда?!
цитирай
2. danig - Да - Лошата среда, вреди на истин...
17.08.2015 20:09
Да - Лошата среда, вреди на истинските хора като мен, имащи в гърдите си сърце и душа! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175751
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270