Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2015 21:18 - "Weed"
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2015 21:20


image
До всички -

Във главата ви пак се върти понятието "цигара"
И мислите ви тревомански явяват се като пара
 Но знаете ли, пушите "weed" не, защото днешно време е модерно
Просто се опитвате да се задушите в чувството мизерно 
Че да се друсаш днес е нещо съвсем обикновенно.
Ще се опитам да ви обясня, че НЕ Е ПРАВИЛНО в своите редове
Искрено се надявам не един, двама души, стиха ми да прочете
ТОВА СЕ ОТНАСЯ ДО ОБЩЕСТВОТО ПРОСТО
Че да се надрусаш с трева е нещо много лошо
Повярвайте ми, отстрани е хипер грешно, а на вас ви е смешно 
Мислят ви за ненормални и луди, после да няма някои който да се чуди 
Защо се случва това с него, на следващия ден защо ви е съсипано и изграденото его
Причината е, как сте се държали миналият ден, в какво състояние сте били
Казвам ви, защото аз го преживях и това ме РАЗБИ!
Иска ми се да се замислите в думите ми, защото говоря сериозно
Като се дрогираш НЕ СИ интересен и изобщо не е кичозно!
Ваш минус е да си мислите, че карате хората да ви се смеят, напротив -
те ви се подиграват ... 
Казват ви, че няма да ви излагат и ви обещават, но зад гърба ви ГРОБ копаят
А когато ги използвате те ще познаят и казвам ви - направо със смъртта ще ви запознаят!
Това беше от мен, на тази тема спирам да говоря
Защото аз да спра с наркотиците НЕ се боря :)


 


Тагове:   хаштаг,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175756
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270