Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 21:27 - Днешно време:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 257 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2016 23:04


Днес живеем в трагично време

В което само разрухата царува
Време, което иска да ни заличи
И с карнавални маски да козирува.

Дори докато пиша, толкова боли
От тази мисъл лоша и сълзлива
А сърцето ми все по-силно кърви
Заради душата ми, толкоз милостива.

Дали още искам да живея, не знам
Май по-добре ми е да съм сама
Само знам, че няма какво да дам
Щом живея във мрак и самота.

Слънцето залезе и надеждата угасна
Като запалена факла или свещ
Картината в прах е неясна
А човека, като чудовище зловещ.

Пред очите ми появи се перде
Посивяло и до болка наранено
Това на лицето ми се чете
А в срцето ми лежи съхранено.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175768
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270